درمان طبیعی برای کاهش اوره و کراتینین 66 3.4
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر دو اوره خون و کراتینین عناصر خون به منعکس کننده رژیم غذایی طرح renal.Independientemente نقش و عادات زندگی ناسالم، اوره و کراتینین 3.4 66 معمولا نشان می دهد که کلیه ها به شدت آسیب دیده است.

اوره و کراتینین

اوره و کراتینین محصولات پایان سوخت و ساز بدن. اوره از سوخت و ساز پروتئین تولید می شود، در حالی که کراتینین در طول سوخت و ساز بدن تولید muscular.Debido هر دو از این دو مواد کوچک مولکولی، کلیه بدن می تواند راه eficiente.Normalmente حذف، دامنه سطح کراتینین سرم 0.5 ~ 1.1 میلی گرم / دسی لیتر در زنان و 0.6 ~ 1.2 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان، در حالی که سطح نیتروژن اوره خون (BUN) محدوده 9-20 از mg / dl.

اوره و کراتینین 3.4 66

با اشاره به بالاتر از نرمال ارزش ها، اوره و کراتینین 3.4 66 هر دو کاملا alto.Por بنابراین، درمان باید قادر به افزایش دفع کلیوی و کاهش تولید اوره و کراتینین باشد.

درمان طبیعی برای اوره و کراتینین 3.4 66 پایین

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، توصیه می کنیم چند درمان طبیعی برای کمک به آنها را خاموش.

* مصرف محدود از پروتئین

مصرف اضافی به ویژه پروتئین پروتئین ناقص می urea.Por بیشتر از بیماران کلیوی باید اطمینان حاصل شود که بیش از نیمی از مصرف پروتئین آنها از پروتئین با کیفیت بالا، مانند تخم مرغ، ماهی، گوشت بدون چربی، شیر تولید ، و غیره

* اجتناب از مکمل کراتین

کراتینین از مکمل کراتین و کراتین تولید می تواند سطح کراتینین در بیماران fácilmente.Además افزایش، کراتینین نیز می تواند در گوشت یافت می شود، بنابراین بیماران باید از مصرف گوشت نظارت.

* درمان را فشرده داغ

این درمان یک درمان که با استفاده از ویرایشگر خارجی به طور مستقیم در پشت کمتر است، و می تواند کمک به بهبود جریان خون به کلیه ها هر minuto.Por بنابراین، کلیه ها مواد زائد می تواند بیشتر و سموم را از بدن حمل، از جمله کراتینین و اوره.

* نگاهی footbath

این یک درمان کمکی پزشکی است که می تواند کلیه را تحریک به تولید ادرار و عرق rápida.La هر دو ادرار و عرق می تواند بسیاری از کراتینین و اوره را حذف، و همچنین کاهش کراتینین و اوره 66 3.4 می باشد.

در واقع، در بسیاری دیگر از درمان های طبیعی می تواند کمک به رسیدن به این وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، فقط یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: